Saturday, January 16, 2010

ရက္စြဲအမွားမ်ား

ေကသရီေရ. . .

က်ေနာ့္ကို အျပစ္ေတြရွာေပးပါ

က်ေနာ့္မွာ ကိုယ့္အရိပ္ကိုပဲ ကိုယ္လက္ညွိဳးထိုးလိုက္ရေတာ့တယ္။

က်ေနာ္ တိတ္တိတ္ေလး ပ်ိဳးထားတဲ့ လမင္းက

ေကာင္းကင္ထဲကို ခုန္ခ်သြားတယ္

ႏွင္းဆီေတြ ေနာက္တစ္ခါဆူးၾကျပန္ၿပီ ေကသရီ။

တစ္ႀကိမ္တစ္ခါတည္းနဲ႔

ေျပာလို႔မထြက္ခဲ့တဲ့စကား

ေနာက္ဘ၀မ်ားစြာအတြက္

က်ေနာ္သိမ္းထားလိုက္ပါတယ္။

က်ေနာ့္အေပၚအရိပ္ေတြမိုး

နတ္ဆိုးလို႔လည္းေခၚခံရဲခဲ့ရတယ္

က်ေနာ္ တိတ္တိတ္ေလး လြမ္းပါရေစ

မေျပာပဲ မဆိုပဲ လြမ္းေနပါရေစ ေကသရီေရ။

ပင္လယ္ကို မျမင္ဖူးတဲ့ က်ေနာ္

ေန၀င္တာကို ျမင္လုိက္ရၿပီ ေကသရီ

ေနေရာင္ျခည္ကို မထိေတြ႔ဖူးေသးခင္

ေန၀င္တာကို အရင္ျမင္ဖူးလိုက္ရၿပီ ။

က်ေနာ္ကုိယ္တိုင္ ေနနဲ႔ကမာၻၾကား

ေရာက္သြားရသလိုမ်ိဳးေပါ့

ထူးထူးကဲကဲပါပဲ

ေကသရီတစ္ကိုယ္စာေလးပဲ

က်ေနာ္လင္းေပးခဲ့ဖူးတယ္ ။

ေကသရီကို က်ေနာ္လိုက္ရွာေနတုန္းမွာ

ေကသရီကို ရွာေတြ႔သြားၾကၿပီေလ

လံုေအာင္ပုန္းပါေကသရီ

ပြဲၿပီးေတာ့ က်ေနာ္ကလိုက္သူျပန္ျဖစ္တယ္။

ခုေတာ့ သြားၾကၿပီ ေကသရီေရ

သြားလို႔ရတာေတြ အားလံုးသြားၾကၿပီ

ေက်ာက္ႀကိဳးျငိတဲ့က်ေနာ္သာ

ေရတိမ္တိမ္မွာ နစ္္လို႔ေကာင္းရင္း က်ေနခဲ့ၿပီကြယ္ ။