Sunday, November 29, 2009

လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ျခင္း

 

ဒီတစ္ညေတာ့ အိပ္မေပ်ာ္တာနဲ႔ပဲ က်ေနာ္ စိတ္ကူးေတြထဲ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္မိတယ္…..

(၁)

          ပထမဆံုးေတြ႔မိတာကေတာ့ စစ္ဘုရင္ နပိုလီယ ပါ ။ ေက်ာက္တံုးတစ္တံုးေပၚမွာထိုင္ၿပီး တစ္ခုခုကို ေလးေလးနက္နက္ ေတြးေနတယ္ ။ သူဘာေတြေတြးေနလဲေတာ့ က်ေနာ္မသိခ်င္ပါဘူး ။ (သိခ်င္လည္းေျပာခင္မွေျပာမွာကိုး) ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္သိခ်င္တာကိုေတာ့ေမးၾကည့္မိတယ္ (ေျပာတာ မေျပာတာကေတာ့သူ႔အပိုင္းေပါ့ေလ)

“နပိုလီယံေရ ခင္ဗ်ားရ႕ဲအဘိဓာန္မွာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ မရွိဘူးဆို”

သူ က်ေနာ့္ကို တစ္ခ်က္လွည့္ၾကည့္ၿပီး မ်က္ေမွာင္က်ံဳ႕သြားေအာင္ခ်ံဳ႕လိုက္တယ္ ။ ၿပီးမွ စဥ္းစားမရေလဟန္နဲ႔ ျပန္ေျဖတယ္ ။ တစ္ခြန္းထဲဲပါ

မျဖစ္ႏိုင္ဘူး

 

(၂)

က်ေနာ္ဆက္ေလွ်ာက္လာေတာ့ တစ္ေနရာအေရာက္မွာ စာအုပ္တစ္အုပ္နဲ႔ သဲႀကီးမဲႀကီး တြက္ခ်က္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကိုေတြ႔တယ္ ။ ေဘးမွာလည္း မီးအိမ္ႀကီးတစ္လံုးခ်လို႔ ။ က်ေနာ္သိလိုက္တယ္ ဒဒိုင္ေအာဂ်င္းနီ(စ္) ပဲလို႔ ။ သူ႔ကိုလည္း သိခ်င္တာေလးေတြေမးရဦးမယ္ ။

“ဒိုင္ေအာဂ်င္းနီ(စ္)  ခင္ဗ်ားကို အလက္ဇႏၵားက ဘာလိုခ်င္လည္းေမးေတာ့ ခင္ဗ်ားပုစၦာေတြေပၚကို အရိပ္ကြယ္လို႔ ေဘးကိုနည္းနည္းေရႊ႕ေပးပါလို႔ ေျပာတယ္ဆို ”

“အင္းေလ”

“ဘာလို႔လည္းဗ်”

“ငါလိုခ်င္တာေတာင္းေတာ့ေရာ သူကေပးမွာတဲ့လား”

“အဲ….”

“ထားလိုက္ပါကြာ တကယ္ေတာ့ဘ၀ဆိုတာ သခ်ၤာတစ္ပုဒ္လိုပါပဲ”

“ေအာ္ … အေျဖကဘာတဲ့တုန္းဗ်”

“ငါလည္းတြက္တုန္းကြ”

 

(၃)

        သြားရင္းသြားရင္းနဲ႔ တစ္ေနရာေရာက္လာေတာ့ ေျမႀကီးေပၚမွာ တုတ္တစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ေရးျခစ္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ေတြ႔ရတယ္။ စိတ္၀င္စားလို႔ အနားကပ္ၾကည့္ေတာ့ သူက ပန္းခ်ီဆြဲေနတာဗ် ။ က်ေနာ္သူ႔ကိုေတာ့မသိဘူး ။ သိေအာင္ဆိုတာေမးမွျဖစ္မွာေပါ့ေလ ….

“ခင္ဗ်ားကဘယ္သူလဲဟင္”

“ငါက လီယိုနာဒိုဒါဗင္ခ်ပါ”

ေအာ္ ကမာၻေက်ာ္ မိုနာလီဇာရဲ႕ ဖခင္ႀကီးနဲ႔ က်ေနာ္ေတြ႕ေနတာကိုး ။ ဒါနဲ႔ပဲ က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာ မတင္မက်ျဖစ္ေနတာတစ္ခုကို ေမးလိုက္မိတယ္ ။

“ဒါနဲ႔ မိုနာလီဇာက ေယာက်ၤားလား မိန္းမလားဗ်”

“ဘာမွမဟုတ္ဘူးကြ”

“ဗ်ာ”

“ဟုတ္တယ္ အဲဒါပန္းခ်ီကားပဲ ဘာမွမဟုတ္ဘူး လူေတြကခက္တယ္ကြာ အႏုပညာကို ရာဇ၀င္ေတြ သမိုင္းေတြနဲ႔ ေရာေထြးပစ္ခ်င္ေနတယ္”

“ဘာလို႔လည္းဗ်”

“မင္းစဥ္းစားၾကည့္ေလကြာ သူတို႔ခံစားမွာက ပန္းခ်ီရဲ႕လက္ရာကိုလား အဲဒီပန္းခ်ီထဲက လူကိုလား”

ဒီတစ္ခါစဥ္းစားရတာက က်ေနာ္ျဖစ္သြားတယ္…….

 

(၄)

 

 

          ဒါဗင္ခ်ီေပးလိုက္တဲ့အေတြးကို ဆက္ေတြးရင္း ေလွ်ာက္လာတုန္းမွာပဲ က်ေနာ္ တေယာသံေလး ၾကားလိုက္ရတယ္။ ေအာ္ေရွ႕ခပ္လွမ္းလွမ္းသစ္ပင္ေအာက္မွာ လူတစ္ေယာက္ တေယာထိုးေနတာကိုး ။ က်ေနာ္လည္း စပ္စုခ်င္စိတ္နဲ႔သူ႔ဆီေလွ်ာက္သြားမိတယ္ ။ သူ႔အနား၀င္ထိုင္ၿပီးေတာ့ သူ႔တေယာသံကိုနားေထာင္ေနလိုက္တယ္ ။ ေတးသြားတစ္ပိုဒ္ဆံုးေတာ့ သူကရပ္လိုက္တယ္ ။ အဲဒီေတာ့မွ က်ေနာ္လည္း သူ႔ကိုမိတ္ဆက္ရေတာ့တယ္……

“မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ ခင္ဗ်ားက ဘယ္သူလဲမသိဘူး”

“ဟုတ္ကဲ့ မဂၤလာပါ က်ေနာ္ကေရာမဘုရင္ နီရိုး ပါ”

က်ေနာ္မွတ္မိလိုက္တယ္ ။ ေရာမၿမိဳ႔ႀကီးမီဟုန္းဟုန္းေတာက္ေနခ်ိန္မွာေတာင္ တေယာထိုးေနတယ္ဆိုတဲ့ နီရိုး ဘုရင္ပဲေလ ။ သူ႔ကိုလည္းေမးၾကည့္မိတယ္ ။

“ခင္ဗ်ာက ကိုယ့္တိုင္းျပည္ႀကီးမီးဟုန္းဟုန္းေတာက္ေနတာေတာင္ ဘာေၾကာင့္ တေယာပဲထိုးေနခဲ့တာလည္းဟင္”

“အဲဒါအျပင္ က်ေနာ္ဘာလုပ္ေပးႏိုင္မွာမို႔လည္းဗ်ာ”

“ေအာ္”

“တကယ္ေတာ့ ကိုယ္မႏိုင္တဲ့၀န္ဆိုတာ မထမ္းတာပဲေကာင္းပါတယ္ဗ်ာ”

“အင္းေလ……”

 

          က်ေနာ္လည္း အိပ္ခ်င္လာလို႔ေရွ႕မဆက္ေတာ့ပဲ ဒီေနရာကပဲလွည့္ျပန္လာခဲ့ပါတယ္ဗ်ာ