Sunday, November 29, 2009

စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္

ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ပဲ
ေရခဲတံုး အရည္ေပ်ာ္က်သြားခဲ့
က်ေနာ္ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးထိုင္ေနပါတယ္ .....
က်ေနာ္ မတည္ၿငိမ္ခဲ့ဘူး
ပင္လယ္မွာ ၾကယ္ေတြလက္လက္ထေနတယ္
က်ေနာ့္ကို က်ေနာ္ ဖမ္းလို႔မမိပါ
က်ေနာ္ဟာ အရည္ေပ်ာ္က်
က်ေနာ္ဟာ လက္လက္ထေနခဲ့
စြပ္က်ယ္တစ္ထည္ ရဲ႕ေအာက္မွာ
က်ေနာ္ဟာ အခ်ဳပ္အေႏွာင္က်လုိ႔
က်ေနာ္ ခါးပတ္,ပတ္ တတ္သူပါ
အစာအိမ္ကိုေတာ့ အလုိလိုက္ရၿမဲေပါ့ေလ
ဒါေပမယ့္ ေတြ ဘယ္ႏွစ္ခါ သံုးခဲ့ရၿပီးၿပီလဲ
ေမွာက္လ်က္လဲရင္ေတာင္မွ
ဆီးေပြ႕သူက ဒူးရင္းသီးတဲ့
က်ေနာ့္ ရင္က က်ီးေပါင္းမတက္ႏိုင္ေတာ့ဘူး
က်ေနာ္ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးပဲ ထုိင္ေနလုိက္ပါတယ္...... ၊၊