Sunday, November 29, 2009

မသက္ေဝသို႔ . . . ရနံ႔ဘာသာ

ျမဴခိုးေတြဖယ္ၾကည့္မွ

မသက္ေဝကို က်ေနာ္ေတြ႔ရတယ္

နတ္သက္ေၾကြသံသံ သဲ့သဲ့အဆံုးမွာ

နတ္သမီးဟာ ေရွ႕တည့္တည့္ျပဳတ္က်လာခဲ့သလားေလ

 

က်ေနာ္က မသက္ေဝရဲ႕ ကံတရားနဲ႔ လူျဖစ္တယ္

က်ေနာ့္ကိုမသက္ေဝပိုင္သေလာက္ေတာင္

က်ေနာ့္ကိုက်ေနာ္မပိုင္ဘူး

 

မသက္ေဝက ကဗ်ာရြတ္တဲ့အခါ

က်ေနာ္က ယိမ္းႏြဲ႕ျပမယ္

မသက္ေဝက က်ိန္စာရြတ္တဲ့အခါ

က်ေနာ္က ေသဆံုးျပမယ္

 

က်ေနာ္က စမ္းေခ်ာင္းလိုစီးတဲ့အခါ

မသက္ေဝက ပန္းကေလးလို ေမ်ာပါ

က်ေနာ္က ေလေျပလိုတိုက္တဲ့အခါ

မသက္ေဝက ရြက္စိမ္းေလးလို ‘က’ ပါ

က်ေနာ္က ေစာင္းေလးတစ္လက္ျဖစ္တဲ့အခါ

က်ေနာ့္ကို မသက္ေဝက တီးခတ္ေပးပါ

 

အႏၶေလးရဲ႕အိပ္မက္တစ္လႊာကို

လက္အစံုနဲ႔ ျဖန္႔က်က္မိုးေပးပါ

ဆင္တိုးလို႔ ေတာအုပ္ေလးကန္းသြားတဲ့အခါ

မသက္ေဝက က်ေနာ့္ကို ျပန္စိုက္ပ်ိဳးပါ

 

လာပါ မသက္ေဝ

နဂါးေငြ႕တန္းကိုဖမ္းဆြဲ

စိတ္ကူးထဲေတာင္ မရွိခဲ့ဖူးတဲ့ေနရာကို

                                                 . . . သြားမယ္

 

ဝတ္မႈန္ေလးေတြမၾကားေစနဲ႔

ပန္းကေလးဆီကတတ္လာတဲ့ ရနံ႔ဘာသာ

ႏွစ္ကိုယ္စာၾကားရံုေလး

ရြတ္ ဖတ္ ျပ မယ္ ။