Monday, November 30, 2009

ႏွင္းေသသြားတဲ့ေဆာင္း

 ျမဴခိုးေတြဖယ္ၾကည့္မွ
မသက္ေဝကို က်ေနာ္ေတြ႔ရတယ္
နတ္သက္ေၾကြသံသံ သဲ့သဲ့အဆံုးမွာ
နတ္သမီးဟာ ေရွ႕တည့္တည့္ျပဳတ္က်လာခဲ့သလားေလ

 

 

ေသြးေၾကာမ်ား ျပတ္ေရႊ႔ပြင့္ကြဲသြားသံကို ၾကားလိုက္ရသည္ဟု ထင္မိေသာနံနက္ခင္းက

က်ေနာ့္ေခါင္းအံုးေလး ငိုသည္။ မသက္ေ၀ရွိရာသို႔ ေရာက္ေအာင္မသြားႏိုင္ဟု ထင္မိေသာေန႔က

က်ေနာ့္ဖိနပ္ေလး ငိုသည္။ မသက္ေ၀ က်ေနာ့္ကိုစိတ္ဆိုးသြားသည္ဟု ထင္မိေသာညက

က်ေနာ့္ေဘာပင္ေလးငိုသည္။မသက္ေ၀ ပန္းမပန္ေတာ့ဟု ထင္မိေသာတစ္ရက္က က်ေနာ့္စံပယ္ရံုေလး

ငိုသည္။  . . ငိုသည္။ . . . ငိုၾကပါသည္။ မသက္ေ၀သည္ အခ်ိန္အခါ လိုက္ ခ်ဥ္ခ်င္းတပ္မက္ဖြယ္

ရာသီေပၚစာမဟုတ္ပါ။ မသက္ေ၀သည္ အပ်င္းေျပရံု လူႀကိဳက္မ်ားရံုသာ ရိုက္ကူးထား ေသာ

ဗီဒီယိုဇာတ္ကားတစ္ကား မဟုတ္ပါ။ မသက္ေ၀သည္ ႏွင္းဆီၿမိဳ႔ရိုးမွ မိုးရာသီတစ္ခုျဖစ္သည္။ ဘာသာျပန္

ဆိုထားျခင္းမရွိေသာ ႏွင္းၿမိဳ႔သူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။မသက္ေ၀ကို မသက္ေ၀ဟု

သိလိုက္ရေသာအခ်ိန္က ကာရန္ညီျခင္းႏွင့္ ကာရံမညီျခင္းကို ကာရံညွိရန္ ႀကိဳးစားခဲ့မိေၾကာင္း ေျပာျပရန္

ႀကိဳးစားခဲ့ဖူးသည္။ ထိုအခ်ိန္က က်ေနာ့္အိပ္မက္ေလးက မသက္ေ၀. . မသက္ေ၀ဟုေခၚေနေသာေၾကာင့္

က်ေနာ္က ပန္းပြင့္သံမ်ားၾကားရသည္။မသက္ေ၀၏ႏႈတ္ခမ္းမ်ားေပၚတြင္ က်ေနာ့္အသက္ရွဴသံကို

ၾကားခ်င္သည္။ စကၠဴျဖဴႏုေလးတစ္ခုေပၚတြင္ မသက္ေ၀၏ စာလံုးေပါင္းမ်ားကို က်ေနာ္က်ဲခ်ခဲ့ဖူးသည္။

က်ေနာ္က မသက္ေ၀၏ ဆဲလ္တစ္မႈန္ျဖစ္ခ်င္ခဲ့သည္။ မသက္ေ၀၏  စာလံုးေပါင္းမ်ားထဲတြင္

စာလံုးတစ္လံုးအျဖစ္ပါ၀င္ခ်င္ခဲ့သည္။

 

 

က်ေနာ္က မသက္ေဝရဲ႕ ကံတရားနဲ႔ လူျဖစ္တယ္

က်ေနာ့္ကိုမသက္ေဝပိုင္သေလာက္ေတာင္

က်ေနာ့္ကိုက်ေနာ္မပိုင္ဘူး

 

မသက္ေ၀၏ဆံႏြယ္မ်ား ႏွင္းလိုရြာေသာေန႔က က်ေနာ္က ထီးေဆာင္းဖို႔ေမ့ခဲ့သည္။ က်ေနာ္က်ဲခ်ခဲ့ေသာ

စာရြက္ ေလးေပၚမွ မသက္ေ၀၏အျပာေရာင္နာမည္ေလးမ်ားက က်ေနာ္ေန႔စဥ္က်က္မွတ္ေသာ

သခၤန္းစာတစ္ခုျဖစ္သည္။ လာပါ မသက္ေ၀။ ၀င္လာခဲ့ပါ။ ဖိနပ္ခြၽတ္ထားခဲ့ပါ။

အရိပ္ေတြကိုေခါက္သိမ္းထားခဲ့ပါ။ ထီးေဆာင္းခဲ့ပါ။ ေရဘူးေဆာင္ခဲ့ပါ။ အသက္ရွဴသံခ်င္း

အလဲအထပ္ျပဳၾကမည္။ က်ေနာ္တို႔ ေက်ာခ်င္းလႊဲပစ္ၾကမည္မသက္ေ၀။ ရနံ႔မ်ား

သင္းေအးၾကည္လိႈင္ပါေစ။ ထိုေန႔မ်ားအား တိမ္လႊာကမ္းပါးမ်ားတြင္ ေမာ္ကြန္းတင္ထားၾကမည္။

မသက္ေ၀ေညာင္းလွ်င္ က်ေနာ့္ေျခေထာက္ႏွင့္ေလွ်ာက္ပါ။ မသက္ေ၀ေမာလွ်င္

က်ေနာ့္ေအာက္ဆီဂ်င္ကိုပါ ရွဴပါ။ လိုအပ္ပါေသးလွ်င္ က်ေနာ့္ရင္ခုန္ႏႈန္းကိုယူၿပီး

မသက္ေ၀အသက္ဆက္ရွင္ပါ။ ႏွင္းမ်ားက်ေစေသာ မႏၱာန္တစ္ပိုဒ္ ကိုရြတ္ပါမသက္ေ၀။ ေဆာင္းရာသီက

မသက္ေ၀၏အသက္သြင္းမႈတြင္ ႏိုးထပါေစ။ မေန႔ကဟု မသက္ေ၀ကေျပာ ေသာအခါ က်ေနာ္

အတိတ္ကိုသတိရပါသည္။ မနက္ျဖန္ဟု မသက္ေ၀က ေျပာလာလွ်င္ က်ေနာ္ အနာဂတ္ကို

စဥ္းစားပါသည္။ မသက္ေ၀၏လက္တစ္ဖက္ႏွင့္ က်ေနာ့္ကိုညႊန္ျပပါ။ က်န္လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ က်ေနာ့္ကို

ထိန္းေက်ာင္းပါ။ အလင္းတန္း၏ တျခားတစ္ဘက္သို႔ သြားၾကရေအာင္ မသက္ေ၀။

 

ကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္မသက္ေ၀
ေလာကမွာမေျပာလည္းသိတဲ့အရာကအမွန္တရားတဲ့
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္မွ
အေတြးေတြမပိုင္
အိပ္မက္ေတြမပိုင္ဘူး
မသက္ေ၀ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို
အိပ္မက္အထဲအထိေခၚျပီး
ေ၀ဒနာေတြနဲ႔အိပ္ေမြ႔ခ်တယ္ ။

 

မသက္ေ၀ကို ေခၚေပးပါ. . မသက္ေ၀ကို ေခၚေပးပါဟု မ်က္၀န္းမ်ားမွ အႀကိမ္ႀကိမ္ေအာ္ဟစ္ခဲ့ၾကသည္။

မသက္ေ၀ ၏ ေျခလွမ္းမ်ား ၾကားၾကပါေစ။ မိုးခ်ဳပ္သြားျခင္းမဟုတ္ပဲ နံနက္ခင္းရွိရာသို႔

ခုတ္ေမာင္းျခင္းျဖစ္သည္ဟု မသက္ေ၀ ကေျပာသည္။ က်ေနာ္ကသာ

ခုထိလင္းမလာႏိုင္ေသးျခင္းျဖစ္သည္။ ခြင့္ျပဳပါမသက္ေ၀။ သက္တံ့ကို အညြန္႔ခူးဖို႔ ခြင့္ျပဳပါ။ ရယ္သံမ်ားကို

နိမိတ္ဖတ္ဖုိ႔ ခြင့္ျပဳပါ။ မိုးမက်မီ စိမ္းလန္းဖို႔ခြင့္ျပဳပါ။ အိမ္ျပန္ခင္ လြမ္းဖို႔ခြင့္ျပဳပါ မသက္ေ၀။

သြားၾကရေအာင္မသက္ေ၀။ လာပါ. . .။ က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦးတည္းသာ ျမင္ေတြ႔ႏိုင္မယ့္

ေကာင္းကင္ၿမိဳ႕ေတာ္ဆီသြား ၾကမည္။ ရနံ႔ေတြ ေတးဆိုေနၾကသည္။ လိုက္ခဲ့ပါမသက္ေ၀ ။ က်ေနာ္နဲ႔

တစ္ပါတည္းလိုက္ခဲ့ပါ။ မသက္ေ၀ႏွင့္အ တူ ဥယ်ာဥ္ေလးကိုလည္း ေခၚခဲ့ပါ။ ကဗ်ာေတြကိုေခၚခဲ့ပါ။ ေခၚခဲ့ပါ

၊ မသက္ေ၀ကိုလည္းေခၚခဲ့ပါ။

 

မသက္ေ၀
၀တ္ေကာင္းစားလွေတြ၀တ္ျပီး
မနက္ျဖန္ေတြတိုင္းမွာ
ကၽြန္ေတာ့္ယဥ္ေက်းမႈေတြကို
ဘယ္လိုထိန္းသိမ္းရမလဲဆိုတာ
ေရးၾကီးခြင္က်ယ္ေျပာေနတာမဟုတ္ဘူး
ဒါကို
ရီစရာဟာသတစ္ပုဒ္လိုသေဘာမထားလိုက္ပါနဲ႔

 

ၿပီးသြားပါၿပီမသက္ေ၀။ အဲဒါေတြၿပီးသြားခဲ့ပါၿပီ။ ဇာတ္လမ္းက အဲဒီမွာတင္ၿပီးတယ္

အစရွိရာသို႔ျပန္သြားရန္ေျခ ဦးလွည့္လိုက္ခ်င္းျဖစ္ပါသည္။က်ေနာ္နဲ႔ မသက္ေ၀ၾကားမွာ

အီေကြတာမ်ဥ္းတစ္ေၾကာင္းျခားတယ္ ။သြားႏွင့္ပါ မသက္ေ၀။ က်ေနာ္ကေတာ့ရပ္ေနမည္။ မေတာ္တဆ

ျပန္လွည့္လာခဲ့ပါလွ်င္ မသက္ေ၀ႏွင့္လြဲေခ်ာ္ရမည္ကို က်ေနာ္ေၾကာက္သည္။ က်ေနာ္ကေတာ့

ရပ္လ်က္သာေနပါမည္။ ရပ္ လ်က္ သာ ေန ခဲ့ ပါ မည္။ မသက္ေ၀ႏွင့္ စကားေတြေျပာရန္ ထိုေန႔ေလးကို

က်ေနာ္လွမ္းေခၚမိသည္။ သူရွိရာသို႔ က်ေနာ္မသြားတတ္ေသာေၾကာင့္ က်ေနာ္ရွိရာသို႔

သူလည္းမလာတတ္ပါ။ က်ေနာ္တို႔သည္ လမ္းရွိပါလ်က္ လမ္းမေလွ်ာက္တတ္သူမ်ားျဖစ္ခဲ့ၾက သည္။

သို႔ႏွင့္ပင္ က်ေနာ္သည္ မ်ဥ္းၿပိဳင္ကို ညီမွ်ျခင္းဟုျမင္ေအာင္ၾကည့္ေသာ၊ ေခ်ာေခ်ာေမြ႔ေမြ႔ထစ္ေငါ့ေနေသာ၊

အသြားႏွင့္ကမ္းေသာဓားကိုမွ ခရီးဦးႀကိဳျပဳခဲ့ရေသာ၊ လမ္းတစ္ျခမ္းေပ်ာက္ေသာ ၊ မိုးမလြတ္ေသာ 

ခပ္တံုးတံုးငနဲ တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့သည္။ အသံမပါေသာစကားတစ္ခြန္းကို နားေထာင္ရန္

ရင္ဘတ္ကိုဖြင့္ထားလိုက္ပါ မသက္ေ၀။ ထို  ေန႔  က  ႏွင္း  မ်ာ း  ေသ  သည္    ထို  ေန႔  က  ေဆာင္း 

ရာ  သီ  ေလး  ငို  သည္   

 

ဒီလိုပဲေလ. . .

ေလာင္ခန္းသြားတဲျမစ္တစ္စင္းမွာ
လူငယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕အိပ္မက္ထဲက
အထိတ္တလန္႔ထြက္က်လာတဲ့ သက္ျပင္းသံေတြရွိေနပါလိမ့္မယ္ မသက္ေဝ။ ။

 

ကဗ်ာမ်ားျဖင့္ကူညီေပးေသာ ကိုအမည္မဲ့အား အထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္။